Advertenties Eigen werk Voor Van der Wilt raamdecoratie en autobedrijf Van Herick mocht ik advertenties ontwerpen. Deze werden vervolgens in een magazine geplaatst. ADVERTENTIE
‘Tijd voor ontbijt’ is een product in de categorie ‘superfoods’. De food marketing afdeling wil een totale herpositionering van het merk “tijd voor ontbijt’. Er moet dus een redesign van de verpakkingslijn komen. Er is gekozen voor een bestande kartonnen verpakkingsvorm die een aansprekende uitstraling moet krijgen. Merk/ productwaarden zijn: gezond, bewust en lekker. Met …
Wat is er nou net zo leuk als genieten van theater-, dans-, mime- en muziekvoorstellingen? Die vraag stelde de organisatie van het rondreizende theaterfestival de Parade. Hun antwoord: genieten van lekker en vooral verrassend eten; genieten van de bereiding en bijzondere presentatie van de gerechten. En dit alles natuurlijk wel in de kenmerkende sfeer van …
In opdracht van de Nederlandse overheid wordt het magazine Guilty uitgegeven. Het magazine is gratis, vrolijk, inspirerend en moet de bevolking in deze barre tijd een hart onder de riem steken. Een magazine vol met Guilty pleasures die mensen thuis, op anderhalve meter afstand kunnen inplannen. Een lekker dik, eenmalig ontwerpen magazine met de titel …
Costa Rica Advertentie Deze advertentie opdracht maakte ik in het eerste jaar van mijn opleiding. We leerden om te gaan met alle technische specificaties in Indesign.
Van der Wilt raamdecoratie Huisstijlontwerp Voor deze eenmanszaak mocht ik een huisstijl ontwerpen. Het is een huisstijl geworden met een chic en strak tintje. Er is gebruik gemaakt van rechte lijnen, dat zie je terug in het product wat dit bedrijf verkoopt. De kernwaarde kwaliteit springt er bovenuit. Zo krijgen de klanten de juiste indruk …
Frieterie De Nieuwe Rotonde huisstijlontwerp en verschillende media-uitingen Het eerste leerjaar van mijn opleiding sloten we af met een groot project. We kregen de opdracht om voor een bedrijf in de buurt een nieuwe huisstijl te maken. Zo konden we als studenten de bedrijven in deze tijd een steuntje in de rug geven. Zelf kwam …
K-lixer op de markt K-lixer wil als nieuw merk het al eeuwenoude product kombucha op de markt gaan zetten. Ze hebben besloten om te gaan voor een biologische, niet gepasteuriseerde kombucha met een smaakje in een kartonnen tetra verpakking. K-lixer komt uit met kombucha in 3 smaken. De smaken zijn: ginger & berry, granes & …
Djourney Schoolproject Reisbureau Djourney organiseert niet zomaar reizen. Daarom is hun slogan ook: ‘Het andere reizen.’ De kernwaarden van dit reisbureau zijn: actief, avontuurlijk en ontmoeten. De doelgroep bestaat uit mensen tussen de 18 en 35 jaar. De doelgroep is sportief, kan zich aanpassen en heeft interesse in verschillende culturen en naturen. Reisbureau Djourney organiseert …
Input your search keywords and press Enter.
Recente reacties